Community software

Une communauté en ligne favorise les conversations
entre vos clients et met votre marque à l’honneur.

Un lieu d’accueil
pour les conversations de vos clients

Feedback is crucial to understanding customer needs, but the interactions a business has with its customers are only one part of the equation. Customers talk to each other about what works and what doesn’t—on social media, online review sites, and feedback forums. Zendesk fosters customer engagement and strengthens connections on a customized, branded platform.

Des conversations animées

Guidez les nouveaux clients et donnez de l’autonomie aux utilisateurs de longue date avec des fonctionnalités de gestion de la communauté de pointe. Demandez aux membres de votre équipe d’assistance d’aider les utilisateurs ou nommez des responsables de la communauté chargés de modérer les discussions. Les utilisateurs peuvent trier et s’abonner aux publications pour se tenir au courant des dernières mises à jour.

Logiciel de forum communautaire

Un club pour les clients

A community should be an inviting, useful, and fun place to be. Zendesk community software gives you full control of your community design, so you can make it feel like home. Start by adding a logo and changing the colors, or go further with custom HTML and Javascript.

Centre d’aide d’Insightly

Faite pour les contributeurs

Our community forum software’s intuitive contributor tools keep content fresh and valuable. When a user starts creating a post, Zendesk scans through existing content to show similar posts—making it easy to discover solutions and cut down on duplicate content. To write a post, users can format their posts and comments with a built-in WYSIWYG editor.

Outils des contributeurs

Convertissez les publications en tickets

Unlike standalone community engagement software, Zendesk community software is built right into Zendesk knowledge base software. When responding to a customer’s email in Zendesk's ticketing system, agents can view the customer’s profile and have complete visibility into their community activity. Agents can also transition a community post to a ticket in Zendesk ticketing to continue the conversation.

Convertissez les publications en tickets

JustGiving

Ou comment fournir l’assistance à la plus vaste communauté de collecte de fonds en ligne avec Zendesk Support

Lire un témoignage client

Exploitez davantage de connaissances