Accueil
Support
Fonctionnalités
Remote Helpdesk Software

Remote helpdesk software

Une assistance
qui vous donne des ailes

Great support and a consistent brand experience shouldn’t stop when customers connect with businesses on the go.

Zendesk's remote helpdesk software helps companies meet customers–and their expectations–whether they’re online, in line, or just waking up.

Un scoop exclusif

Zendesk Support is a help desk. It's remote support. It's ticket management. Go ahead call it help desk software but don't try to tie it down. It's free range after all. And, it connects you to your users wherever they roam on whichever channel they love. All of this, wrapped up in a beautifully simple package that makes everyone go.....awe! (Save the bow.)

Le saviez-vous ?

Zendesk Message et notre canal SMS natif ouvrent la porte à l’assistance et aux communications sur les canaux émergents.
  • Distinguez-vous en communiquant avec les clients par le biais de nouveaux canaux.
  • Forgez des relations fortes avec les clients en allant à leur rencontre là où ils se trouvent déjà.
  • Résolvez les problèmes rapidement avec des taux de réponse plus rapides par SMS

Découvrez l’édition Zendesk qu’il vous faut.

Rejoignez-nous pour une démo en direct du produit

Vous pourrez faire le tour de la famille de produits et nous répondrons à toutes vos questions au sujet de Zendesk.

Programmer une démo