Ticket Field Manager

Allow an admin to configure ticket fields to be required, hidden, or made read-only.

(11)
Preview image of app

The Ticket Field Manager app enables an administrator to quickly hide, require, or make read-only certain ticket fields in the agent interface.

Some of the fields available include:

  • requester
  • assignee
  • collaborator
  • sharedWith
  • status
  • ticket_form_id (the ticket form dropdown)
  • tags
  • type
  • priority
  • problem
  • custom_field_ID (e.g. custom_field_1234)

By enabling this app, you agree to the Built by Zendesk Terms of Use.

Détails de l’application

Fonctionne avec
Support
installations totales
3 500+
Auteur
Zendesk
Version
2.2.3
Prix (USD)
Free

Les applications s'installent directement dans votre compte.

Témoignages des utilisateurs

3.0

(11)

L’application est déjà installée ?

Nous sommes toujours à l'écoute de vos commentaires. Soyez la première personne à rédiger un avis.

Publiez votre application sur Marketplace

Découvrez comment publier votre application