Zendesk Talk Demo

On-Demand with Emily Vince, Product Marketing Manager

Phone support is a powerful way to help your customers. It allows agents to resolve complex issues faster and deliver personalized support.

Zendesk Talk—cloud-based call center software—is the easiest way to connect with your customers over the phone, right from the Zendesk Support ticketing system.

Watch this on-demand demo to learn how Zendesk Talk:

  • • Allows you to launch a customized contact center in minutes, right from the Zendesk    ticketing system
  • • Empowers agents with one centralized, multi-channel support system
  • • Provides powerful reporting and cross-channel analytics

Also, get tips on how to set-up your Zendesk Talk for optimal performance.

Fill out the form and view the demo now!

Remplissez le formulaire ci-dessous pour vous inscrire :

Saisissez votre prénom
Saisissez votre nom
Saisissez une adresse e-mail valide.
Saisissez un numéro de téléphone valide
Veuillez saisir votre nom de votre entreprise
Sélectionnez le niveau de votre poste
Sélectionnez votre service
Sélectionnez le secteur
Sélectionnez le nombre d’employés
Sélectionnez votre pays
Envoyez-moi aussi de temps en temps des e-mails au sujet des produits et services Zendesk. (Vous pouvez vous désinscrire à tout moment.)
Sélectionnez une option

Thanks for signing up for our webinar! You will receive an email from us shortly with further details.

Désolés, un problème est survenu.

Rechargez la page et réessayez, ou envoyez-nous un message directement à support@zendesk.com.

Nous envoyons votre demande… veuillez patienter.