What’s New at Zendesk: September 2018 – Europe

À la demande avec l’équipe de marketing produits Zendesk

This quarter’s What’s New webinar is all about the agent. Join the Zendesk Product Marketing team — and a special guest from our Guide Product Leadership — to learn how our new features will allow agents to deliver faster, more seamless support.

In this webinar, we’ll show you how to:

● Customize with Contextual Workspaces so agents have the right tools for each ticket
● Supercharge agent efficiency and reduce workload with the Answer Bot SDK and
   Rapid Resolve
● Optimize your Zendesk with Closed Preview Apps and Custom Resources
● And… Chatbots. ‘Nuff said.

And don’t forget to check out the What’s New page to get more details about our latest product releases.

Remplissez le formulaire ci-dessous pour voir le wébinaire en entier :

Saisissez votre prénom
Saisissez votre nom
Saisissez une adresse e-mail valide.
Saisissez un numéro de téléphone valide
Veuillez saisir votre nom de votre entreprise
Sélectionnez le niveau de votre poste
Sélectionnez votre service
Sélectionnez le secteur
Sélectionnez le nombre d’employés
Sélectionnez votre pays
Envoyez-moi aussi de temps en temps des e-mails au sujet des produits et services Zendesk. (Vous pouvez vous désinscrire à tout moment.)
Sélectionnez une option

Thanks for registering! Check your inbox for an email with your unique link to the webinar or click here to watch now.

Désolés, un problème est survenu.

Rechargez la page et réessayez, ou envoyez-nous un message directement à support@zendesk.com.

Nous envoyons votre demande… veuillez patienter.