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Mobile Ticketing System

Mobile ticketing system

Customer service support with no strings attached

Great customer support should be tied to the customer. Not the computer, fancy headset, or even a particular day or problem. Zendesk Support’s mobile ticketing system has native mobile apps that are built for team leaders, agents, IT, or anyone who doesn’t want to take the “help desk” literally. Agents can catch up with tickets, clean up their queue, and free up their workflow (and mind).

Mobile management

Support from your iPhone and Android:
  • Les notifications préviennent les agents des mises à jour des tickets qui leur sont affectés.
  • Créez de nouveaux tickets à la volée et effectuez des mises à jour rapides grâce aux macros.
  • Accédez au bon ticket immédiatement en utilisant la recherche et les liens profonds des e-mails.
  • Filtrez la file d’attente grâce aux vues et faites glisser l’écran pour passer facilement au ticket suivant.

Tablet triage

Support from your iPad:
  • Faites glisser l’écran pour trier ou répondre aux tickets rapidement.
  • Ne perdez jamais les KPI de vue grâce à un accès complet aux rapports et analyses.
  • Consultez le tableau de bord d’agent pour obtenir une vue d’ensemble de la file d'attente d’un agent ou d’une équipe.

Wherever they roam

Research shows that people simply don’t want to go out of their way to get the support they need. That’s why it’s important to stay close by—even when your customers are blazing new trails across new media. Zendesk’s support channels let everyone— from teenagers to grandmothers—get support on the channels they prefer and love.

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