Mobile IT support

Customer service support – no strings attached

Great customer support is tied to the customer—not a computer desk or a fancy headset or the day, or even a particular problem. Zendesk Support’s native mobile apps are built for team leaders, IT, agents, and those rolling stones who don’t take “help desk” literally. Agents can catch up with tickets, clean up their queue, and free up their workflow (and mind).

With mobile

Support from your iPhone and Android:
  • Créez de nouveaux tickets à la volée et effectuez des mises à jour rapides grâce aux macros.
  • Les notifications préviennent les agents des mises à jour des tickets qui leur sont affectés.
  • Accédez au bon ticket immédiatement en utilisant la recherche et les liens profonds des e-mails.
  • Filtrez la file d’attente grâce aux vues et faites glisser l’écran pour passer facilement au ticket suivant.

On tablets

Support from your iPad:
  • Ne perdez jamais les KPI de vue grâce à un accès complet aux rapports et analyses.
  • Faites glisser l’écran pour trier ou répondre aux tickets rapidement.
  • Consultez le tableau de bord d’agent pour obtenir une vue d’ensemble de la file d'attente d’un agent ou d’une équipe.

Wherever they roam

Research shows that people don’t want to go out of their way for support. That’s why it’s important that companies stay close by—even when their customers are blazing new trails. Mobile communication means different things to different people. Zendesk’s support channels let everyone— from teenagers to grandmothers—get support on the channels they prefer.

The right fit

Provide support the way they want it:
  • In app – Embed help right in your app with the Zendesk software development kit
  • Mobile web – Designed for powerful support in the mobile browser
  • SMS – Text your customers an emoji or two using our native SMS channel
  • Phone – The tried-and-true mainstay of mobile support. Just call
  • Facebook Messenger – Connect with your customers where they connect with everyone else

Découvrez l’édition Zendesk qu’il vous faut.

Rejoignez-nous pour une démo en direct du produit

Vous pourrez faire le tour de la famille de produits et nous répondrons à toutes vos questions au sujet de Zendesk.

Programmez une démo