Passer directement au contenu principal

Vidéo 1 min read

Zendesk Embeddables: Bringing customer support directly to your customers

Par

Dernière mise à jour 8 mars 2024

Maxime Prades

Zendesk Embeddables are a combination of the Zendesk API, Web Widget, and Mobile SDKs for both Android and iOS. They allow developers to embed Zendesk functionality—Help Center, chat, or ticketing—natively into any app, website, or standalone device. This helps to maintain brand consistency, increase the efficiency of support interactions, and keeps friction to a minimum for customers.

During this 20-minute recorded webinar, Maxime Prades, Senior Manager – Platform, will show you how you can use Embeddables to integrate Zendesk functionality directly into your product or website, or into any mobile app on Android or iOS by walking you through actual customer implementations.

Articles associés

Vidéo

Tendances CX en France 2023 : découvrez les résultats de l'enquête Zendesk dans notre vidéo

Se préparer au mieux pour aborder 2021 Nos experts ont analysé les données de 90 000…

Vidéo
1 min read

Enquêtes de satisfaction client dans Zendesk Support

Mettre en place des questionnaires de satisfaction pour évaluer le parcours des clients vous permet également…

Vidéo

L’approche omnicanal de Zendesk

  En matière d’assistance, les clients attendent une invitation et disponibilité permanente du service client. Zendesk…

Vidéo

Témoignage de Chronopost