Why CX, Why Now?

Transforming customer experience (CX) is more important than ever. But despite growing interest in the discipline, most companies have a long way to go to accelerate their CX efforts.

Join Maxie Schmidt, principal analyst at Forrester and Roshni Sondhi, director of customer success at Zendesk, and learn:

  • What drives the urgency to invest in CX.
  • How great CX drives business results.
  • How to get buy-in and share the business benefits of CX.

 
Watch this on-demand webinar now and get access to Forrester’s full report, “Why CX, Why Now”.


Maxie Schmidt is principal analyst in Forrester’s CX research team and lead Forrester’s research on CX measurement and customer feedback programs.


Roshni Sondhi is director of customer success at Zendesk and has spent over the last 10 years partnering with various companies on how to effectively plan and execute against a customer experience strategy.

Nous vous remercions de votre inscription. Vous devriez recevoir un e-mail de confirmation contenant un lien d’accès au wébinaire.

Remplissez le formulaire ci-dessous pour voir le wébinaire en entier

Saisissez votre prénom
Saisissez votre nom
Saisissez une adresse e-mail valide.
Saisissez un numéro de téléphone valide
Sélectionnez le niveau de votre poste
Sélectionnez votre service

Vous y êtes presque. Nous avons juste besoin de connaître vos fréquentations.

Veuillez saisir votre nom de votre entreprise
Sélectionnez le nombre d’employés
Envoyez-moi aussi de temps en temps des e-mails au sujet des produits et services Zendesk. (Vous pouvez vous désinscrire à tout moment.)
Sélectionnez une option

Nous envoyons votre demande… veuillez patienter.