Which questions should you ask a potential vendor?

Choosing a vendor for your customer support solution can be tricky and time-consuming. To help select the right solution for your business needs, consider the pain points of your current system or what you’d prioritize in a new system. Then, follow the prompts to reveal a relevant list of questions to ask potential vendors.

Illustration: Customer Service Desk
Commencez Commencez

Which questions should you ask a potential vendor?

1 of 3

Logo: Zendesk
Shaking up your channel mix can help you accommodate increasing customer volume, and a great support product will allow you to easily make channel changes to improve your team’s efficiency.

Here are some questions to ask:

    Download the full list of 50+ questions to help select your support software.

    Saisissez votre prénom
    Saisissez votre nom
    Saisissez une adresse e-mail valide.
    Sélectionnez votre pays

    Vous y êtes presque. Nous avons juste besoin de connaître vos fréquentations.

    Saisissez le nom de votre entreprise
    Sélectionnez le nombre d’employés
    Sélectionnez le secteur
    Envoyez-moi aussi de temps en temps des e-mails au sujet des produits et services Zendesk. (Vous pouvez vous désinscrire à tout moment.)
    Sélectionnez une option

    Et voilà !

    Votre ressource est prête.

    Télécharger

    Oh !

    Oh, c’est gênant, mais on dirait qu’un problème est survenu. Cliquez sur le bouton ci-dessous pour télécharger la ressource.

    Télécharger

    Nous envoyons votre demande… veuillez patienter.