Website feedback widget
So how do we get real feedback? Integration baby. By using feedback and support widgets embedded right into your app or website. These discrete little widgets collect, improve, and disseminate customer information with a simple click—without ever disrupting the user.
Here's where the magic happens
Zendesk Embeddables allow businesses to put help right at their customers’ fingertips. With Embeddables, companies can gather feedback, reach out and offer support, provide information, or start a conversation. And because it’s so seamlessly integrated into the mobile app or web page, the experience feels magical.
The mobile SDK and the Web Widget are powerful tools, but some developers still want to go further. That’s why Zendesk provides a REST API for more freedom and advanced customization. Our API has over 400 endpoints, allowing you to build—from scratch—the native support experience you want in any device, product, or application.
Une assistance intégrée à votre style
Décidez du fonctionnement de l'assistance sur votre site Web, avec un Web Widget capable de servir toute combinaison de recherche de base de connaissances, formulaire de contact ou Zendesk Chat.
Des suggestions intelligentes pour gagner du temps
Au lieu d'obliger les clients à chasser les infos ou à quitter votre site Web pour obtenir de l'aide, mettez en place un Web Widget proposant des articles de la base de connaissances, au moment où les clients en ont besoin.
Une expérience d'assistance transparente
Nous avons optimisé le Web Widget pour qu'il favorise une expérience utilisateur simple, que le client travaille sur un ordinateur de bureau ou un appareil mobile. Il s'affiche dans la langue de votre client, en fonction des paramètres de son navigateur.
Ressources supplémentaires
Ce n’est pas tout ce que nous avons à dire à ce sujet. Regardez ci-dessous.
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