Votre guide de l'assistance omnicanal

Your door is always open, regardless of your business or support hours. Today’s customers ask questions at any time of the day or night and wait for you to respond, but not for too long.

The way customers want to contact you can vary depending on where they are and what they are doing. As an organisation you choose the channels you want to provide, and from those, the customer selects what works best for them.

Download the guide to learn more about the benefits of providing an omnichannel strategy and Customer Service Solution for your business.

Saisissez votre prénom
Saisissez votre nom
Saisissez une adresse e-mail valide.
Sélectionnez votre pays

Vous y êtes presque. Nous avons juste besoin de connaître vos fréquentations.

Saisissez un numéro de téléphone valide
Saisissez le nom de votre entreprise
Sélectionnez le nombre d’employés
Sélectionnez votre service
Envoyez-moi aussi de temps en temps des e-mails au sujet des produits et services Zendesk. (Vous pouvez vous désinscrire à tout moment.)
Sélectionnez une option

Here is your copy of the omnichannel support guide.

Read guide

Désolés, un problème est survenu.

Rechargez la page et réessayez, ou envoyez-nous un message directement à support@zendesk.com.